Όλες οι επιχειρήσεις που σέβονται τον εαυτό τους, το περιβάλλον αλλά και «την τσέπη τους», πρέπει να μελετούν και να σχεδιάζουν την οποιαδήποτε κίνηση, διαδικασία, ενέργεια ή υλοποίηση επιχειρούν ή προτίθενται να επιχειρήσουν. Θα πρέπει να αξιοποιούνται οι υφιστάμενες τεχνολογίες στο έπακρο και στη συνέχεια να γίνεται το επόμενο βήμα.
Πάντα υπήρχαν τεχνολογίες με πολλές ανεξερεύνητες και αναξιοποίητες δυνατότητες, όπως και καινοτόμες ιδέες. Ακόμα κι αν μια τεχνολογία δεν έχει δημιουργηθεί με σκοπό τη συνεισφορά στο περιβάλλον, αρκεί μόνο ένα όραμα ή μια καινοτόμος ιδέα για να αξιοποιηθεί και για αυτό το σκοπό.
Ένα παράδειγμα είναι η κινητή τηλεφωνία. Η προσωπική σχέση που έχουμε όλοι αναπτύξει με το κινητό μας τηλέφωνο αποδεικνύεται και από σχετικές έρευνες που έχουν διενεργηθεί. O μέσος άνθρωπος θα έχει συνειδητοποιήσει την απώλεια του κινητού του μόλις 2 ώρες μετά την τελευταία χρήση, ενώ αντίστοιχα αυτό το χρονικό διάστημα για την πιστωτική μας κάρτα αγγίζει τις 7 ημέρες, αποδεικνύοντας ότι τα κινητά τηλέφωνα έχουν μεγαλύτερη αξία για εμάς, από οποιοδήποτε άλλο προσωπικό αντικείμενο.
Αν για παράδειγμα όλοι αρνηθούμε να λαμβάνουμε τυπωμένους τους λογαριασμούς μας και αρκεστούμε σε ένα SMS, το οποίο να μας οδηγεί σε ένα δικτυακό τόπο για κάτι αναλυτικότερο θα εξοικονομούσαμε χιλιάδες ή και εκατομμύρια τόνους ετησίως χαρτιού και δένδρων.
Η εφαρμογή του SMS ως επικοινωνιακό κανάλι σε πολλές διαδικασίες επιχειρήσεων που επικοινωνούν άμεσα με τον πελάτη, εκτός από σημαντικά κέρδη σε κάποιες περιπτώσεις και αμεσότητα-ταχεία επικοινωνία με τον πελάτη, θα συνεισφέρει σημαντικά στη μείωση κόστους και επιβάρυνσης του περιβάλλοντος.
Συνολικά, αν εντάξουμε απλές και λιγότερο απαιτητικές και κοστοβόρες τεχνολογίες στις καθημερινές μας διαδικασίες εταιρικές ή προσωπικές τότε θα έχουμε όχι μόνο εξοικονόμηση του προσωπικού μας budget αλλά και ένα αποτελεσματικότερο αύριο.
Πάντα υπήρχαν τεχνολογίες με πολλές ανεξερεύνητες και αναξιοποίητες δυνατότητες, όπως και καινοτόμες ιδέες. Ακόμα κι αν μια τεχνολογία δεν έχει δημιουργηθεί με σκοπό τη συνεισφορά στο περιβάλλον, αρκεί μόνο ένα όραμα ή μια καινοτόμος ιδέα για να αξιοποιηθεί και για αυτό το σκοπό.
Ένα παράδειγμα είναι η κινητή τηλεφωνία. Η προσωπική σχέση που έχουμε όλοι αναπτύξει με το κινητό μας τηλέφωνο αποδεικνύεται και από σχετικές έρευνες που έχουν διενεργηθεί. O μέσος άνθρωπος θα έχει συνειδητοποιήσει την απώλεια του κινητού του μόλις 2 ώρες μετά την τελευταία χρήση, ενώ αντίστοιχα αυτό το χρονικό διάστημα για την πιστωτική μας κάρτα αγγίζει τις 7 ημέρες, αποδεικνύοντας ότι τα κινητά τηλέφωνα έχουν μεγαλύτερη αξία για εμάς, από οποιοδήποτε άλλο προσωπικό αντικείμενο.
Αν για παράδειγμα όλοι αρνηθούμε να λαμβάνουμε τυπωμένους τους λογαριασμούς μας και αρκεστούμε σε ένα SMS, το οποίο να μας οδηγεί σε ένα δικτυακό τόπο για κάτι αναλυτικότερο θα εξοικονομούσαμε χιλιάδες ή και εκατομμύρια τόνους ετησίως χαρτιού και δένδρων.
Η εφαρμογή του SMS ως επικοινωνιακό κανάλι σε πολλές διαδικασίες επιχειρήσεων που επικοινωνούν άμεσα με τον πελάτη, εκτός από σημαντικά κέρδη σε κάποιες περιπτώσεις και αμεσότητα-ταχεία επικοινωνία με τον πελάτη, θα συνεισφέρει σημαντικά στη μείωση κόστους και επιβάρυνσης του περιβάλλοντος.
Συνολικά, αν εντάξουμε απλές και λιγότερο απαιτητικές και κοστοβόρες τεχνολογίες στις καθημερινές μας διαδικασίες εταιρικές ή προσωπικές τότε θα έχουμε όχι μόνο εξοικονόμηση του προσωπικού μας budget αλλά και ένα αποτελεσματικότερο αύριο.
[zougla.gr]